gombok

2010. május 22., szombat

Kedvenc fonalaim

Kerestem a neten, hol lehet kedvező áron jó minőségű fonalat venni, és rátaláltam a Reatex webáruházra. Na de az nem az igazi, amikor nem látod élőben, nem tapinthatod meg, így megkerestem az üzletüket, és a közelünkben van is egy. Mentünk is gyorsan, még zárás előtt összeszedtünk pár dolgot. Másnap, gondolván, hogy nyugodtabban körülnézünk, visszamentünk. Két hét elteltével fogytán voltak a fonalaim, és mivel ott 15-20-30%-kal olcsóbb minden, nem volt kérdéses hova menjünk. A cím: 1183 Bp, Felsőcsatári út 13. A ferihegyi reptérre felé vezető útra merőlegesen, a sárkány centerrel szemben van. A reatex oldalán megtalálható mi mindent és mennyiért árulnak az üzletben.
Bemutatom a kedvenc pamutfonalaimat. Catania fonal: pamutfonal, ez a kedvencem, mert kellemes horgolni-kötni, és persze nagyon szép, a lilás rózsaszínes sárgás árnyalatok, fényes fonalak. Red heart fonal: piros, babakék, élénk sötétkék, fehér, és a kedvenc rózsaszínem, vegyesen fényes és matt fonalak, szintén pamut. Sandra fonal: ez egy lágy törtfehér fonal, egy ezüstszínű szál fut benne végig, ezt most teszetelem, 83% pamut 17% viszkóz. Lurex fonal: ez is új számomra, sötétpiros matt fonal aranyszínű efektszállal, ez akril fonal. 

1 megjegyzés:

  1. A Cataniát én is szeretem! A többit nem ismerem, majd kipróbálom őket, köszi a címet.

    VálaszTörlés