gombok

2010. július 23., péntek

Levágtam Pullip baba haját

Levágtam a haját. De az egész két nappal ezelőtt kezdődött. Kötöttem egy sapkát. Mondtam Páromnak: fényképezd le, erre ő: oké. Másnap mondom újra neki: fényképezd le, erre ő: oké. Este újra szóltam, erre ő: jó, de előtte vágd le a haját, mert zavar hogy a nyakába lóg. Nem vágom. De vágd le. Levágtam. Közben megjegyzem, hogy én kötöttem és elég lassan haladtam, mert percenként ugrálnom kellett neki valamiért. Lefényképezte a sapkát. Jó, most azt a sárga pólót a szoknyával, lécci. Erre Ő: nem mert az nekem nem tetszik. Én: nem baj, nekem tetszik, meg másnak is fog. Levágom a frufruját is, és akkor lefényképezed? Ő: igen. És levágtam. És lefényképezte. És most már neki is tetszik. Persze ez sokkal hosszabb ideig zajlott, mint így elolvasva tűnik, ráadásul ő másképp emlékszik. De ezt a posztot én írom :) Próbált beleszólni, de vacsoraidő közeledik és szeretne ma még enni kapni...
Íme a rövidebb haj és a ruha:

2 megjegyzés:

  1. :D :D :D

    Érdekes, hogy sok férfi-nő beszélgetés zajlik ugyanígy különféle családokban :)
    De nagyon jó lett a baba haja :) Lehet nekem is egy ilyen fazonra kellene vágatni a hajamat.

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Igen, a nő-férfi beszélgetés már csak ilyen... Nyáron kellemes a rövid haj, bátran ajánlom, nekem is régóta rövid.

    VálaszTörlés