2010. augusztus 16., hétfő

Kreatív Blogger Díj

Megkaptam az első díjamat!!! Most már én is Kreatív Blogger Díj tulajdonos vagyok!
Akitől kaptam: CUCU
Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!



A szabályok a következők:

1. Meg kell köszönni
2. A logót ki kell tenni
3. Be kell linkelni, akitől kaptam
4. Írnom kell magamról 7 dolgot
5. Tovább kell adnom 7 embernek
6. Be kell linkelnem őket
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy megkapták tőlem a díjat.

Akkor most lássunk 7 dolgot rólam:
1. Budapesten élek férjemmel
2. A blogom neve a vezeték és keresztnevem első 4-4 betűjéből és születési évemből lett
3. Kb 8 évesen kezdtem babaruhákat varrni-kötni
4. Tisztaság és rendmániás vagyok
5. Imádok főzni sütni és enni.
6. Szeretnék véradó lenni, de nem hiszem hogy valaha elérem az 50 kg-os határt
7. Imádom a békákat, volt is 5 évig egy afrikai törpe karmosbékám

A 7 blogger akinek adom:
2. Mici
3. Grety
4. Mamis
7. Ahama



5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen,hogy rám is gondoltál!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Bár mostanában nem illet meg igazán ez a díj, csak akarok kreatívkodni, de irtó kicsi lépéseket tudok tenni ez ügyben...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy rám is gondoltál.Igaz most nem kreatív vagyok, hanem nagyon fáradt, de azért jól esett!

    VálaszTörlés
  4. Móni! Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés