gombok

2011. március 21., hétfő

Egy kis előzetes

Kicsit régen jelentkeztem, de azért varrok!
Sokféle színben készítek mostanában csillogó nadrágot és felsőt Pullipnak és Taeyangnak, de még nincs lefényképezve. Ez a két nadrág viszont már eljutott a fotózásig, ezért be is mutatom őket. Az egyik nadrágot az eleje térdnél és comb részen dísz-tűztem, a másik derekát pedig különszabott pánttal dolgoztam el. Mindkettő rugalmas derekú, így külön tépőzárat nem kellett alkalmazni a záródás miatt. Taeyang nadrágjáról már láthattatok képet az ezüst szettnél.

3 megjegyzés:

  1. Én még mindig elcsodálkozok ezeken a pici nadrágokon! Én is megpróbáltam, de esélytelen. :)

    VálaszTörlés
  2. Na ilyen piciket én sem vállalnék be:-))) főleg, hogy ennyire passzentos:-)))

    VálaszTörlés
  3. :) Ez az anyag nagyon rugalmas! Az egyetlen gond, hogy a fényes fele letapad a varrógéphez, de a tűlemeznél már nem tapad.
    Eleinte nagyon nem szerettem varrni, de most már kifejezetten kedvelem :)

    VálaszTörlés