gombok

2011. március 4., péntek

A pici ruhák közelebbről...

A ruhákat kérésre a 70-es évek stílusában készítettem. Az egyik farmert térdtől bővülőre szabtam, a zöld mintás, a szürke mintás és meggyszínűt pedig teljesen bő szárúra. A Petite Blythe lába egy picit vékonyabb, mint azé a babáé akinek ezek készültek, ezért az egyenes szárú farmernadrágot egy picit bővebbre hagytam. A felső méretek megegyeznek, így a pólókon nem változtattam. És persze nem maradhatott ez a baba sem batikolt pólók nélkül! És még csipkemintás ruhát is kapott!
Néhány képet összegyűjtöttem, hogy áll rajta a sok új ruhácska... 

5 megjegyzés:

  1. Az utolsó képen, az a rövidnaci tetszik a legjobban! :) Én még nem mertem megpróbálkozni a nadrág varrással.

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Próbálkozz nyugodtan, nem nehezebb mint más ruhadarab!

    VálaszTörlés
  3. Találtam.
    https://picasaweb.google.com/SANDRINEVENDEE
    Lehet hasznos lehet.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Aranyos vagy! Megnézegetem!

    VálaszTörlés