gombok

2011. május 4., szerda

Sütinap és meglepetés

Kaptam ma egy csomagot! Hogy kitől? Martimeztől! Az egész úgy kezdődött, hogy tudom, nagyon szépen fest fonalat, és nemrég megkértem, hogy fessen nekem, szabad kezed adva a végeredményt illetően, csak néhány útmutatással ellátva. Elmondhatom, hogy teljesen elégedett vagyok, sőt! Egyszerűen fantasztikusak lettek a színek, és a különböző gombolyagok! Már alig várom, hogy kössek belőle a babáknak... Na de ezzel nincs még vége, ugyanis elrejtett a csomagba néhány meglepetést is: sablont, anyagot, még anyagot, gombokat, és egy csodálatos ruha szettet! A szett részei: egy tüll alsószoknya, gyönyörű levél díszítéssel, egy kis ruha, és egy nagyon miniatűr kötéssel készült, cicás gombokkal ellátott kardigán, és egy nyaklánc. Mindez az ősz csodás színeiben pompázik! Nagyon-nagyon-nagyon.... Köszönöm! Gyönyörű minden! 

Pullip baba azonnal felvette az új ruhát, és meghívta néhány baba-testvérét, hogy falatozzanak a névnapi gesztenye tortából, melyet Párom Anyukája sütött nekem!
Ezúton kívánok boldog névnapot és születésnapot azoknak, akik ma ünnepelnek!


11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a hosszú bőrkabátos szerelés...ezt is rendelésre készítetted ?

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Nem... arról bővebben majd holnap! ;)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szépek ezek a fonalak!
    Boldog névnapot! :)

    VálaszTörlés
  4. Your Pullip has beautiful dress!:)

    VálaszTörlés
  5. Bruhaha!Lemaradtam. Boldog Névnapot!

    VálaszTörlés
  6. Ruda-mysz: Pullip dress made by Martimez (http://babasikk.blogspot.com/)
    Csevi: Nem maradtál le! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog névnapot utólagosan!!!!!
    Nagyon szép minden.Nagyon csinos a ruha is ami Pullip babán van..

    VálaszTörlés
  8. Boldog névnapot kívánok! Nagyon helyesek a ruhák és a babák! :)

    VálaszTörlés