gombok

2011. június 5., vasárnap

Ruhákat akarunk!

Reggel halk suttogást és zajt hallottam a nappaliban. Na, gondoltam már megint korán ébredtek a gyerekek. Felkeltem és láttam, hogy az alapanyagokat ismét szétszórták és azokkal játszanak. Amikor megkérdeztem őket mit csinálnak, azt mondták, hogy mivel mostanában én nem varrok nekik ruhákat, úgy döntöttek, majd ők varrnak maguknak. 

Megígértem nekik, ha kiválasztják melyik anyagból szeretnének, akkor ma készítek pár darabot! Erre gyorsan sorba is álltak, mindenki a választott anyaggal... vagy mégsem, gyorsan keresnek egy másikat...

10 megjegyzés:

  1. so many cute fabrics! cool ^^

    VálaszTörlés
  2. Aztán meg is varrd nekik. :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira szeretem a történeteidet...:), és persze kíváncsi vagyok a ruhákra is.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök Mamis! Igyekszem több történetet mutatni :)

    VálaszTörlés
  5. A lányok persze könnyen vannak, csak tekernek egyet itt, egyet ott, és kész is a nyáriruha! ;o)

    VálaszTörlés
  6. Ha még ők is elégedetlenkednek az új ruhák hiánya miatt, mit szóljanak az én lányaim.. csoda, hogy nálunk még nem volt zendülés. :D
    Kíváncsian várom miket varázsolsz majd nekik!

    VálaszTörlés
  7. Szép anyagok! Én is várom a varrásból született ruhákat. A történetek nekem is tetszenek!:))

    VálaszTörlés