gombok

2011. július 17., vasárnap

Fekete mintás pólók

Először is el kell mondanom, hogy nincsenek szuperképességeim. Sokan csodálkozhattok, hogyan csinálok ennyi mindent: blog, facebook, flickr, twitter, shop, stb. és még ezek mellett a fényképezés a varrás és az anyagbeszerzés. Nos van nekem egy Férjem, aki önként és szívesen megcsinál mindent a varrás és a blog kivételével (mert hogy varrni nem nagyon tud, a blogot meg nem adom). Ez időközben alakult így, és szereti csinálni. Nekem pedig így van időm a szabásminta készítésre, varrásra, egyebekre. Ő az, aki szörföl a neten új ötletek és érdeklődők után. Megmutatja mit talált, majd én elmagyarázom neki, hogy azt miért nem csinálom meg, vagy miként módosítok rajta, ha elkészítem. Néha az is előfordul, hogy erőteljesen kérnem kell, fényképezzen már, mert sok babaruha gyűlt össze, na ilyenkor egész nap fényképez. Mostanában is ez történt, ezért is lehetséges, hogy van mit mutatnom, pedig a fájós kezem miatt alig tudok varrni és kötni. Párom néha ihletet kap a képek átdolgozása közben, ilyenkor születnek meg az extrém fotók, mint például itt is a Blythe baba Jedi fénykarddal a kezében :)

3 megjegyzés:

  1. Pedig már azt hittem, van a blogvilágban valaki aki ilyen jól betudja osztani az idejét:). A munkáid csodálatosak, a képek pedig magukért beszélnek. Jó páros!!!

    VálaszTörlés
  2. ruda-mysz: :))
    Mamis: Köszönjük! Hát szerencsém van, gazdálkodhatok a Párom idejének egy részével is...

    VálaszTörlés