gombok

2011. július 22., péntek

Fonalak és cérnák

Néhány napja voltam a ReaTex Felsőcsatári úton lévő üzletükben pár apróságért, és ma is kellett néhány dolgot vennem. Ott hallottam ma, hogy valaki a múltkor említette nekik, hogy az én blogomon olvasott erről a boltról, és ezért ment oda... Örültem neki, hogy egy jó "lelőhelyet" ajánlhattam azoknak akik még nem ismerik, és egyben kíváncsi is vagyok ki lehetett az az illető?!
Most a cérnák miatt voltam ott, de hát nem lehet eljönni onnan úgy, hogy ne vennék néhány fonalat is, mert hát ilyen meg olyan színű még nincs nekem, vagyis a lányoknak... A fehérből már kötöttem kardigánt, az meg a krémszínű és a fáradt-rózsaszín a Hét törpe horgolófonal. Mellette a Kordonet halvány zöld és a bordó, azokat most láttam először, és mivel tökéletesen vékonyak az 1.25- 1.5-s kötőtűmhöz, muszáj volt vennem egy kis próbakötéshez :) A jobb felső Katia fonalat Párom választotta, abból is kötöttem már egy próba Barbie ruhát, amit holnap mutatok be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése