gombok

2011. július 3., vasárnap

Petite Blythe meglepetést kapott

Találkoztam ma Csevivel és még valakivel. Csevivel már többször találkoztunk, most odaadtam neki az elkészült babaruhákat, így nem sokára már az ő babáin láthatjuk viszont. A képek láttán szerintem hamar kitalálnátok, hogy Mici volt a másik valaki :) Vele most találkoztam először. Kaptam tőle egy dög-legyecskét, katicás csokit és apró figurás gombokat, amik közt volt béka is! Köszönöm!! Nagyon tetszik az a döglégy, már régóta szemeztem vele. 
Amint hazajöttünk, Petite Blythe nézegette a kis csomagot, mi lehet benne. Odaadtam neki a legyecskét. Először meglepetten és kicsit ijedten néztek.

Mondtam Petite-nek, nem bánt, simogassa meg nyugodtan.

Hamar összebarátkoztak!

És már játszottak is, miközben Kaela nézegette a gombokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése