gombok

2011. október 4., kedd

Ruházati műbőrt keresek!

Eddig a Hunyadi utcai fiúktól vettem a babaruhához a fekete műbőrt. Ma is mentem hozzájuk, ugyanis itthon elfogyott. De ott mondták, hogy már nekik sincs, és ők sem tudnak honnan hozni. Mivel rendszeresen megyek oda, ígérték, hogy ha lesz, szólnak. De addig is valahonnan vennem kellene megfelelő műbőrt.
Ebben kérném a segítségeteket, hogy ha ismertek olyan helyet, ahol lehet kapni VÉKONY és PUHA bőrt vagy műbőrt, akkor légyszi írjátok meg nekem a linket vagy az üzlet címét! Köszönöm!
Egy kép az eddig használt műbőrről:

6 megjegyzés:

  1. Ahol én vettem az anyagokat ott nem nézted még? A körúton a dekorméteráru a Moczart cukrászda mellett?

    VálaszTörlés
  2. omg! Divine jacket!
    world championship in sewing for dolls!
    You did it yourself?

    VálaszTörlés
  3. Csevi: igen, elmegyek oda is, csak gondoltam összegyűjtök néhány lehetséges címet
    Emigrantka: Thanks! Yes, I made it.

    VálaszTörlés
  4. Ez a kabát!!! Isteni! Remélem sikerül műbőrhöz jutni! Itt Gyíkfalván szinte semmi nincs, ami nekem kellene :-(

    VálaszTörlés
  5. Hulladékbőr: barna, fehér - kaptam, adok belőle szívesen, írjál nekem egy címet, vagy valami elérhetőséget! :)))

    VálaszTörlés