gombok

2012. április 10., kedd

Címke készítés

Már egy ideje varrok címkét az általam készített játékbabaruhákba. Eddig békásat készítettem (ez 0,5 cm széles volt),  de most szerettem volna Hegemony77-es címkét készíteni. Eléggé aprólékos feladat, ezért át is adtam a két legkisebbnek, hogy csinálják ők. Egy 1cm széles szalagra vasalták fel a kinyomtatott feliratot. Amikor szükségem van címkére, ebből bármikor le tudok vágni annyit, amennyi kell. Már néhányat belevarrtam a babaruhákba, de nem vagyok teljesen elégedett. Félbe kell hajtani a címkét, és ettől vastag lesz. Találtam az etsyn valakit, aki készít kevés darabszámot is a számomra megfelelő polyester anyagból, ami darabolás után nem foszlik. Rendeltem egy próba adagot, kíváncsi vagyok milyen lesz. De addig is marad a saját készítésű...

2 megjegyzés:

  1. Szuperek a címkék!!!!
    Köszönöm,hogy írtál a blogbajomra!!!!levettem azokat,amiket felsoroltál.Remélem,hogy így könnyebb lesz az ismerősömnek.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    és Szívesen, remélem segíteni fog a problémán!

    VálaszTörlés