gombok

2012. július 18., szerda

Kötött pulóver

Még tavasszal kötöttem magamnak ezt a pulóvert, egy kedvenc pulcsim szabásmintája alapján. Most kötöttem először körkötőtűvel magamnak. Egy kellemesen vékony, de mégis meleg pulóvert akartam készíteni. A fonal a Barka szitakötő natúr 2 szál és sötétkék 1 szál. Szeretem amikor kiszámíthatatlanul látszódik a két szín. 2,5-s tűvel kötöttem, elég sokáig tartott. Nagyon tetszik a raglán vonal, szerintem így egyszerűbb is volt a pulóvert elkészíteni. A passzékat 2-s tűvel kötöttem, és a nyakánál sikerült szépen és megfelelően rugalmasan befejeznem. Szerintem fogok még így kötni magunknak néhány pulcsit, esetleg kardigánt.

7 megjegyzés:

  1. Hogy Te milyen ugyes vagy! Csini kis pulcsi.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos pulcsi lett! 2,5-es kötőtűvel? :O Gratulálok a kitartásodhoz is! :)

    VálaszTörlés
  3. Hello from Spain: I'm sure this sweater you is very good. Great job!. Keep in touch.

    VálaszTörlés
  4. Lassan olyan lesz a ruhatárad mint a babáké. :D

    VálaszTörlés
  5. :)) Inkább azt mondanám, hogy a babákat öltöztetem olyan stílusban ahogy én öltözködök.

    VálaszTörlés