gombok

2013. augusztus 23., péntek

New 1/ 6 scale Dexter henley and cargo pants

Már régebben is elkészítettem az egyik sorozat főszereplőjének, Dexternek a ruháit 1/6 méretarányban. Most egy kis újítást végeztem a ruhákon. A nadrág anyagából már nagyon kevés volt itthon, így újat kellett vennem. Sajnos a régi anyag már nem volt kapható, így egy másikat vettem, ami nem olyan tökéletes mint a régi, mert vastagabb szálakból áll és ritkább szövésű, nehezebb dolgozni vele. A henley-n is változtattam, szűkebbre varrtam, hogy jobban feszüljön, az alját ívesre és egy soros tűzéssel készítettem. Az ujja alját külön passzéval varrtam. A nyakánál van a legnagyobb változtatás, a kivágást finomítottam, a nyakkört pedig külön szegővel dolgoztam el. Nem kis feladat ez a része a munkának. Ez a két ruhadarab kb egynapos munka. Az első képen még a régi anyagból készült nadrágot láthatjátok, a henley mindkét képen már az új változat.

1/ 6 scale Dexter henley and cargo pants upgraded
1/ 6 figure in dark passenger Dexter henley and cargo pants

5 megjegyzés: