gombok

2016. április 4., hétfő

Liebster award


Engem is elért ez a díj. Köszönöm hogy gondoltál rám 3eyedghoul! Mivel már sokan megkapták ezt a díjat, valaki többször is, ezt most én nem adnám tovább.

A kérdésekre a válaszom:
1. Felnőtt fejjel hogyan, mikor kezdted újra a babázást? (Vagy esetleg nem is volt megszakítás a gyerekkor óta?)
Kb 8 évesen kezdtem babaruhát készíteni, akkor kaptam egy 10 centis babát a nagynénimtől. A babaruha készítés befolyásolta az iskolai tanulmányaimat, hogy mely szakirányba is tanuljak tovább. Valamiért 20 éves korom körül elmaradozott a dolog. Aztán kb 30 évesen egy ismerős kislányának a barbie ruhája visszahozta a babaruha készítést az életembe...
2. Hogyan tartod számon, hogy hány darab, milyen babád van?
Mondanám, hogy csak 1 babám van. A kedvenc. A többi nem az enyém, csak a munkámhoz kell :)) Nem is tudom mennyi van, talán 40. (Megszámoltam: 39 babám van.)
3. Mindig egyenletes a lelkesedésed a hobbi irányába, vagy vannak hullámvölgyek, amikor nem nagyon foglalkozol a témával?
Egyenletes. Ha tehetném éjjel nappal babaruhát készítenék. Sajnos 99%ban nem a kedvencemnek varrok.
4. Milyen forrásokból inspirálódsz?
Flickr. Ha meglátok egy stílusban nekem tetsző ruhát, ami nagyon profi módon van elkészítve, az inspirál.
5. Melyik a kedvenc babád és miért?
Az obitsu 11cm a kedvencem. Pici és nagyon jól mozgatható. De szeretem még a Petite Blythe-t is.
6. A családod, környezeted mit szól a hobbidhoz?
Gyerekkoromban mikor kérdezték hogy mi leszek ha nagy leszek, azt mondtam babaruha készítő. Csak legyintettek, hogy persze... Aztán majdnem elhittem nekik, mert sok évre feledésbe merült ez az álmom. Most, hogy már egy ideje ez a munkám és hobbim, sokan visszakérdeznek, hogy mi? Csodálkoznak, és aki látja élőben a mini ruhákat csak ámuldozik.
7. Mi a véleményed a japán gömbízületes babákról (BJD)? Tartanál olyat?
Én igazából nem nagyon szeretem a babákat. A kisebbek még oké, pl Barbie méret, de a nagyobbaktól már kicsi koromban is rosszul voltam, nem is babáztam gyerekként.
8. Volt, hogy megbántál vásárlást?
Nem. Mivel nem én veszem a babákat. De azt megbántam, hogy egy LPS blythe babát nem vettem meg. De szerencsére pár hét múlva egy nagyon kedves ismerősömtől kaptam egyet ;)
9. Szoktál szerepjátékokat játszani a babáiddal?
Próbáltam, a blogolás miatt, de valahogy nem az én stílusom. Viszont szeretem olvasni más babás blogok ilyen bejegyzéseit.
10. Melyik részét szereted legjobban a hobbinak? (Amikor vadászol és vásárolsz, amikor kibontod az újdonságot, öltöztetés, varrás, kiegészítő -vagy bútorgyártás, miniatűr világ berendezés, szerepjáték, fotózás, blogolás, közösség?)
A varrást, kötést és kiegészítő készítését, és persze a babás közösséget.
11. Volt már olyan gondolatod valaha, hogy inkább abbahagyod az egészet (esetleg eladod a gyűjteményedet)?
Nem. A költözés miatt sok dolgot nem hozhattunk magunkkal. Ezek hiányoznak, érzelmileg. Sajnos így kellett lennie, de biztos vagyok benne, hogy rendben lesz minden...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre, megtisztelő! :) Jó volt így egyben olvasni. Igazából azt titokban egy kicsit remélem, hogy egyszer téged is elkap az ékszíj a babák riányába. ;)

    VálaszTörlés