gombok

2016. június 30., csütörtök

Lassú kötés

Nagyon lassan haladok a még tavasszal elkezdett pulóveremmel. Nem volt időm kötni, sok varrnivalóm volt. Ezt a pulcsit az aljánál kezdtem, felfelé haladok, most tartok az ujjánál, itt kezdem hamarosan a raglán vonalú fogyasztást:

A napokban pakoltam egy kicsit a dolgozószobában, rendet tettem a fonalak közt is. Ezt a fonalat már régóta nézegettem, ez az egy gombolyagom van belőle. Először egy pulcsit akartam kötni, de mivel venni kellett volna hozzá még fonalat, így inkább egy sál mellett döntöttem.
Aztán egyik délelőtt nekiláttam kötögetni, mert esős idő volt, nem lehetett kimenni...

Azt viszont nem gondoltam volna, hogy előbb fejezem be a sálat, mint hogy a kezdetét bemutassam a blogon. Már ott vannak a következő fonalak, ebből a lánynak kötök egy kis mellényt.


2 megjegyzés:

  1. A sálak haladós projektek. :) És milyen jól néz ki a végeredmény! Amúgy a pulcsi is jól halad, szerintem. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Sajnos a pulcsit már több hete nem folytattam...

    VálaszTörlés