2011. október 19., szerda

Elna 6600

Akik régóta olvasnak, azok tudják, hogy tavaly elromlott a varrógépem, ami egy sima, egyszerű varrógép volt. Akkor Párom Anyukája kölcsön adta a saját modern gépét. Most elérkezett az idő, hogy végre visszaadjam neki, ugyanis vettünk egy új varrógépet nekem.
Eleinte nem nagyon tudtam milyet is válasszak. Elsőként az ár volt a fő szempont, mert nagyon drágát nem akartam. Sokáig nézegettem a különböző oldalakon a varrógépeket, és megakadt a szemem az elna 6600-as varrógépen, de az akkor nagyon drága volt. Aztán pár hónapja megtetszett a janome 5200-as elég korrekt áron, és úgy döntöttem az jó lesz. Aztán most hétvégén megláttam az elna 6600-ast ugyanabban az árkategóriában, majdnem fele annyiért mint régebben. Tegnap el is mentünk az üzletbe, hogy megnézzük ezt a két jelöltet. Az üzlet ahova mentünk a Varróvilág. Érdemes megnézni az oldalt, vagy akár személyesen az üzletet, mert nagyon sok dolog kapható jó áron! A tulajdonos kedves, szimpatikus fiatalember, részletesen beszélt a két varrógépről. Végül az Elna 6600 mellett döntöttem, mert ahhoz van térdemelő és felső anyagtovábbító is, ami a pici játékbaba ruhák varrásakor nagyon jól jön. Már régóta szerettem volna egy vágólapot is, így vettünk egy A4-es méretűt ami bőven elég, mivel a babaruhák tenyérnyi méretűek...
A lányok azonnal körbevették és ismerkedtek az új géppel. Azt hiszem most már elég nagyok hogy ők is varrhassanak vele :)



12 megjegyzés:

  1. Remekül néz ki!
    Kérünk majd beszámolókat, hogy hogy dolgozik! :o)

    VálaszTörlés
  2. Óh, Szép Gábor valóban egy kedves fiatalember, jól tetted, hogy hozzá fordultál. :)
    A géped nagyon tetszik. Az a sok kis le- és felnyitható ajtó, meg rekesz. Épp olyan rendezett körülményeket biztosít, mint amilyen rendezett te magad is vagy, nem is csodálkozom rajta, hogy ezt választottad. Szerintem nagyon fogod szeretni.
    Abban viszont biztos vagyok, hogy vágólapból még a tenyérnyi ruhák esetén is jól jön a nagyobb méret.

    VálaszTörlés
  3. Gratulalok! Biztos nagyon szuper kis masina. :)) Sok szerencset es jo munkat hozza!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az új gépedhez! Biztos sok szép babaruha készül vele. A *Szép Gábor* pedig nem csak szép:), de ért is a gépekhez, így biztos nem fogsz csalódni a masinában(én már csak tudom, hisz én is tőle vásároltam a gépeket).

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! Holnap meg is dolgoztatom! Ma a vágólapot szabdaltam szét :))

    VálaszTörlés
  6. Tudtam én ...
    ...ez jár neked
    :D

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok az új gépedhez!! Szerintem is jó választás volt!!

    Szép alkotónapokat kívánok neked ehhez a varrógéphez!!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok az új masinához! Nagyon klassz!! :)

    VálaszTörlés
  9. Ez igen! csak bírd használni a sok programot. A térdemelődet viszont nagyon megirigyeltem, mert mint régi varrónő tudom mekkora segítség az. Használd hát egészséggel.

    VálaszTörlés
  10. Hű, állati klassz! Ez a sok kis csoda, amit a burkolat rejt, nagyon izgalmasnak tűnik!

    VálaszTörlés