gombok

2011. október 19., szerda

Elna 6600

Akik régóta olvasnak, azok tudják, hogy tavaly elromlott a varrógépem, ami egy sima, egyszerű varrógép volt. Akkor Párom Anyukája kölcsön adta a saját modern gépét. Most elérkezett az idő, hogy végre visszaadjam neki, ugyanis vettünk egy új varrógépet nekem.
Eleinte nem nagyon tudtam milyet is válasszak. Elsőként az ár volt a fő szempont, mert nagyon drágát nem akartam. Sokáig nézegettem a különböző oldalakon a varrógépeket, és megakadt a szemem az elna 6600-as varrógépen, de az akkor nagyon drága volt. Aztán pár hónapja megtetszett a janome 5200-as elég korrekt áron, és úgy döntöttem az jó lesz. Aztán most hétvégén megláttam az elna 6600-ast ugyanabban az árkategóriában, majdnem fele annyiért mint régebben. Tegnap el is mentünk az üzletbe, hogy megnézzük ezt a két jelöltet. Az üzlet ahova mentünk a Varróvilág. Érdemes megnézni az oldalt, vagy akár személyesen az üzletet, mert nagyon sok dolog kapható jó áron! A tulajdonos kedves, szimpatikus fiatalember, részletesen beszélt a két varrógépről. Végül az Elna 6600 mellett döntöttem, mert ahhoz van térdemelő és felső anyagtovábbító is, ami a pici játékbaba ruhák varrásakor nagyon jól jön. Már régóta szerettem volna egy vágólapot is, így vettünk egy A4-es méretűt ami bőven elég, mivel a babaruhák tenyérnyi méretűek...
A lányok azonnal körbevették és ismerkedtek az új géppel. Azt hiszem most már elég nagyok hogy ők is varrhassanak vele :)



11 megjegyzés:

  1. Remekül néz ki!
    Kérünk majd beszámolókat, hogy hogy dolgozik! :o)

    VálaszTörlés
  2. Gratulalok! Biztos nagyon szuper kis masina. :)) Sok szerencset es jo munkat hozza!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az új gépedhez! Biztos sok szép babaruha készül vele. A *Szép Gábor* pedig nem csak szép:), de ért is a gépekhez, így biztos nem fogsz csalódni a masinában(én már csak tudom, hisz én is tőle vásároltam a gépeket).

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Holnap meg is dolgoztatom! Ma a vágólapot szabdaltam szét :))

    VálaszTörlés
  5. Tudtam én ...
    ...ez jár neked
    :D

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok az új gépedhez!! Szerintem is jó választás volt!!

    Szép alkotónapokat kívánok neked ehhez a varrógéphez!!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok az új masinához! Nagyon klassz!! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez igen! csak bírd használni a sok programot. A térdemelődet viszont nagyon megirigyeltem, mert mint régi varrónő tudom mekkora segítség az. Használd hát egészséggel.

    VálaszTörlés
  9. Hű, állati klassz! Ez a sok kis csoda, amit a burkolat rejt, nagyon izgalmasnak tűnik!

    VálaszTörlés