gombok

2012. június 28., csütörtök

Bubble Jet Set 2000

   Kértek tőlem egy ruhát Blythe méretben egy konkrét csíkos mintával. Mivel ilyen pici méretben nem kapható ilyen minta (vagy legalább is sokáig tartana rátalálni), így Párom elkészítette a képszerkesztőben a mintát, amit ezután én egy anyagra varázsoltam.
   Először is A4-s méretnél kicsit nagyobbra vágtam egy fehér pamut anyagot. Ezt beáztattam Bubble Jet folyadékba (ez a folyadék teszi vízállóvá a nyomtatást.) Ezután megvasaltattam alaposan szárazra Obitsu babával. Majd a hátoldalára ragasztottam egy A4-s papírt, hogy tartása legyen majd a nyomtatóban. Három szélén levágattam Obitsuval a kilógó anyagot. Betettem a nyomtatóba és már nyomtattam is. (Na jó, nem egészen, előtte kiszedtem a patronokat, alaposan megtisztítottam őket, nehogy összekenjék az anyagot a nyomtatáskor, majd visszatettem és beállítottam a nyomtatófej igazítást, a minta pontossága érdekében.) Nyomtatás után vártam néhány órát, hogy teljesen megszáradjon, majd leszedtem a hátoldaláról a papírt a meghagyott kilógó szélnél fogva. Ezután a megfelelő szabásmintát körberajzoltam, kiszabtam és megvarrtam. A végeredményt hamarosan mutatom!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon csini lett :)
    Én már meglestem

    VálaszTörlés
  2. Hello from Spain: thank you for this tutorial. Anyway I think I do not work well with the seam. Keep in touch

    VálaszTörlés
  3. Gyerekmunka, mi?! :o)
    Hát nem semmi vagy, hallod, még a mintát is legyártod... le a kalapot!

    VálaszTörlés
  4. :)) Köszi!
    Thanks!
    Matula ikrek: ez nem munka, csak egy kicsit segítettek ;)
    Egyébként a nemrég bemutatott 4 db batikolt Ken póló is így készült.

    VálaszTörlés