gombok

2012. június 11., hétfő

Petite Blythe póló

Ez a baba olyan és akkora, mint itthon az interspárban is kapható Little Pet Shop baba. A különbség a méreteit illetően minimális, de az egyik szembetűnő eltérés az, hogy a Petite Blythe ha lefekszik, akkor becsukja a szemét, a LPS viszont nem tudja mozgatni. Az arcuk is egy picit más, és az alapanyaguk is eltér. Árban az LPS olcsóbb, de a Petite Blythe nem is kapható itthon. 
Amikor még nem volt ilyen babám, nézegettem mások képeit, és elámultam, hogyan képesek ilyen apró ruhadarabokat készíteni. Nos azóta eltelt több mint másfél év, és most már úgy érzem, nagyon klassz kis ruhákat tudok én is kötni- varrni neki, elég jó minőségben. Most éppen kék pólókat varrtam neki a napokban, és gondoltam készítek egy olyan képet, amikor a póló a varrógép talpa alatt van, hogy lássátok mekkora egy Petite Blythe póló. Azt is mondhatnám, hogy 1 talp hosszú és 2 talp széles :))

2 megjegyzés:

  1. Igen,ezen a méreten mi is mindig elámulunk, hogy ki se látszik a varrógéptalp alól, akkor meg hogy lehet varrni! ;o)
    De látjuk, segít az átlátszó műanyag talp...

    VálaszTörlés
  2. Hát így is van, hogy néha "vakon" kell varrnom! De sokat használom a nyitott lábujjú applikáló átlátszó talpamat is.

    VálaszTörlés