gombok

2010. június 29., kedd

Új szerzemények: pamutfonalak és textilek

 Van nekem egy tündéri Pótanyám, akinek mindene van ami üzletben nem vagy már nem kapható. Tőle kaptam azt a kötőtűt amivel a picurka babaruhákat kötöm, kerestem de nem lehet sehol se kapni olyan vékonyat mint amit adott. Szintén Ő az akinél mindig találok apró anyag darabokat, ami már nem elég semmire, viszont Barbie és más pici babáknak elegendő a mennyiség, és persze Ő gondol rám és összegyűjti nekem. Van amelyikből csak egy tenyérnyi van, abból csak egy pici ruha lesz, de vannak nagyobb darabok is. Számomra ezek valódi kincsek, mint ahogy Ő is.
Kaptam még pár gombolyag fincsi pamutfonalat is páromtól (a reatex kínálatából), azt hiszem ezzel elleszek egy darabig. Szokott is viccelődni, hogy menj már kötni...
Sikerült megjavítani a varrógépem (még jó hogy tanultam géptant), így újra tudok varrni is. Már tele vagyok ötletekkel...
Martimez is küldött babaruha szabásmintákat, köszönet neki érte. Az ő blogja: http://17pillanat.blogspot.com/ fantasztikus dolgokat művel a babák felújításakor, érdemes megnézni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése