gombok

2010. október 11., hétfő

Csillogó nadrágok a három babának

Mindhárom lány kapott két nacit. Az egyik egy ezüst színű anyag, a műbőrhöz hasonlítanám, csak nagyon vékony. Készült egy darab felső is, de annyira nehéz volt azt a pólót varrni, hogy nem is csináltam belőle többet (és nem is hiszem, hogy fogok). A másik anyag egy sötétszürke csillogó puha finom vékony kelme. Na ebből meg egyáltalán nem tudtam pólót varrni, mert annyira lágy, hogy az icipici ruhadarab megvarrására nem tudtam rávenni a varrógépet. De a nadrágok elkészítése mindkét anyagból sikerült. A nacik derekába gumicérnát fűztem, így nem kellett tépőzárat alkalmazni.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon csinik!

    Idenézz,vagy már láttad?
    http://www.dollipop.com/
    egy kicsit nézelődj :D
    :D
    :D
    :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, már láttam! Sőt, ott is vagyok! :)

    VálaszTörlés