gombok

2011. február 27., vasárnap

A középpontban most: Petite Blythe

Pár napja nagy feladatot kaptam, vagy inkább kicsit. Ugyanis Petite Blythe méretben (1/12 méret, a többi babám 1/6 méretarányú) kértek tőlem sok sok ruhát. Még nem akarom megmutatni, hogy mi mindent, de nem bírtam ki, hogy ezt ne mutassam meg. Egy térdtől lefelé bővülő trapéz farmer (kettő darab), ami mindössze 5 cm hosszú mikor teljesen kész. Az anyag szélét eldolgoztam, mert hát legyen tartós. De olyan apró ez a nadrág, hogy elvész az overlock talpa alatt, ezért cikk-cakk öltéssel szegtem el. Utána szétvasaltam a varrásszélességet és letűztem mindkét oldalon. De ezt nem ikertűvel, mert tovább tartott volna a tűcsere, mint a varrás :) Ja, és nadrág kifordítása annyi ideig tartott majdnem, mint a varrás :)
Hát nem cukorfalat?!

10 megjegyzés:

  1. Már amikor megvetted akkor is csodálkoztam, hogy van még kisebb baba? A barbira is művészet ruhát varrni nem, hogy erre! Lehet ezt még fokozni??? :)))

    VálaszTörlés
  2. Hát ha még látnád, hogy egy olyan babára kérték, ami akkora mint ez, csak mindene mozgatható, ízületes mint például a Pullip vagy a Dal baba! De azt hiszem, ennél kisebb babának már nem tudnék ruhát készíteni.

    VálaszTörlés
  3. Azért nem mindenkinek lenne türelme ahhoz, hogy ilyen piciben is ennyire precízen és szépen dolgozzon! A baba pedig nagyon édes benne, és jó az új frizurája is!

    VálaszTörlés
  4. Köszi! Be kellett fonni a haját, mert sok ruhapróba volt és lesz mostanában...

    VálaszTörlés
  5. Cukorfalat !
    Lehet, hogy én is megpróbálom még egyszer.

    VálaszTörlés
  6. Hajrá! Nekem sem sikerült elsőre, de varrtam másikat...

    VálaszTörlés
  7. Eszméletlen édes! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Meg mindig csak irigykedem! Ez igen kerem! Turelemben hiany az nincs!!!Fantasztikus vagy, es ez az aprolekos munka.........:)))Teljesen olyan mint egy "igazi" nadrag!:)))

    VálaszTörlés