gombok

2011. március 10., csütörtök

Kötött ruhák Barbie méretben

A fotósom el volt foglalva pár napig azzal, hogy megegye az összes tortáját, de ma már jutott ideje lefényképezni az elmúlt időszakban elkészült babaruhákat. :)
Barbie méretben kötöttem ezeket a ruhákat, mindkettőt 2 féle fonalból. Az egyik mályva és világos rózsaszín, a másik színátmenetes és világos rózsaszín fonalból készült. Hátul végig összevarrtam, a nyakánál megkötős. Mivel ez egy erősebben sodort fonal, az alján passzé mintával oldottam meg, hogy szép legyen, ne csavarodjon fel. Most is 1.5-s kötőtűvel kötöttem.

10 megjegyzés:

  1. De jók! Igazi nyári fazon és fagyi színek! :)

    VálaszTörlés
  2. Urocze i bardzo gustowne sukienki ! SUPER !

    VálaszTörlés
  3. En: köszi!
    Aniarozella: Dziękuję!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók, igazi dögös nyári Barbie lett :D

    VálaszTörlés
  5. Just lovely!!!pięknie robisz sukienki !!są cudowne !!podziwiam je-masz talent !!
    pozdrawiam !!!

    VálaszTörlés
  6. Veronika: Köszönöm!
    Gabi: Thanks!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek! Én inkább ezeket tettem volna a mostani Amelie-be:)

    VálaszTörlés
  8. Köszi! Én is :)
    Sajnos nem azokból a fonalakból készültek, amelyekkel részt lehetett venni a versenyen...

    VálaszTörlés