gombok

2012. április 18., szerda

Múlt és jelen találkozása

Úgy érzem találó ez a cím ennek a bejegyzésnek. Ugyanis 27 éve kaptam egy pici játékbabát, aminek készítettem babaházat, ruhásszekrényt, és kötöttem- varrtam ruhákat. (Ebben az időben még nem nagyon volt kapható a Barbie baba ebben az országban.) Ekkor szerettem meg a játékbabaruha készítést, a varrást és a kötést, és ezért is végeztem el a ruhaipari iskolákat. Kb 15 éves koromban unokahúgom kölcsönkérte a babát a házával és ruhákkal, de kikötöttem, hogy majd vissza kell adnia. Most húsz évvel később Ő be is tartotta az ígéretét, és az első babám visszakerült hozzám. Hihetetlen, hogy már akkor milyen ruhákat készítettem! Néhány nadrág derekában a gumi már "elfáradt", na meg a ragasztószalag is feladta a ház egyes részein. De néhány dolog megmenthető állapotú. Azt hiszem megérdemli ez a kis baba, hogy egy szép új babaházat készítsek neki. 
Emlékeztek még ezekre a szaloncukrokra? :))

Vajon mit rejtenek a dobozok:

A "mobil" ház a ruhásszekrény és a tartozékok:

Obitsu találkozik a régi babával:

Petite Blythe kipróbálja az öreg bútort, ami egy összecsukható ágy:

Kézen fogva a játékbabák: 2011-es és 1985-ös (természetesen már új Hegemony77-es ruhában):
Kinek vannak még ilyen régi emlékei? Akinek van, bemutathatná, hogy nosztalgiázzunk! :))
Kíváncsi vagyok ki találja ki először, hogy mikori az a naptár az asztalon (4. kép) :)



8 megjegyzés:

  1. Hűha Móni! Ez nem semmi! :)))

    VálaszTörlés
  2. Én nosztalgiázok. Csak még várni kell a jövőhétig vele. Az én játékom még ennél is régibb mert anyámtól örököltem.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is vannak régi babáim, ők a húszas éveiket tapossák, búcsúban kaptam őket kis piros műanyag bölcsővel. Annak persze már rég nyoma veszett, de a picikéim soha nem adtam oda senkinek sem. te mennyire ötletes voltál már akkor is!! Nekem huszonévesen jutott eszembe, hogy varrni akarok :) Viszont Kötöttem nekik régebben.

    VálaszTörlés
  4. Helló, nagy kinyilatkoztatás. :)

    VálaszTörlés
  5. Witaj, pięknie to wygląda bardzo pomysłowe.Wpisałam Cię w ulubione. :)

    VálaszTörlés
  6. :)) Tessék bemutatni őket!!
    MILI: Dziękujemy!

    VálaszTörlés