gombok

2012. július 10., kedd

Mui Chan pólók

Készítettem négy pólót egy Mui Chan nevű játékbabának. Ilyen babám nincs, de mivel már egy nagyon hasonló babának többször varrtam pólót, így volt megfelelő szabásmintám. Látható a vágólap centis beosztásán, hogy ezek a pólók 5 centi hosszúak, kisebbek mint a Blythe pólók, de nagyobbak mint a 11cm Obistu pólók. Most szerencsére odafigyeltem a képek méreteire a transzferfóliára nyomtatáskor.
Időközben sikerült kiküszöbölnöm egy állandó problémát: amikor a 2mm-s ikertűvel varrtam, többször kihagyta valamelyik tű az öltést. Mivel ez nekem nem tetszett, sokszor kellett kibontanom és újra varrnom, főleg az alját. De most már megoldottam a problémát, és szép a dupla varrás.

7 megjegyzés:

  1. Egyik jobb, mint a másik!
    Bal felső, az valami Pokémon, ugye?
    A másik kedvenc a pandamatrjoska... :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Az első az Totoro, egy rajzfilm figura.

      Törlés
  2. Hello from Spain: congratulations for creating these shirts. My favorite shirt is the one with the skull. It's a very original clothes. Keep in touch.

    VálaszTörlés
  3. A legelső fekete, az nagyon bejön!! :))

    VálaszTörlés