gombok

2012. augusztus 23., csütörtök

Fonaltartó doboz

Két éve varrtam magamnak egy fonal tartó dobozt. Idő közben azt tapasztaltam, hogy a bordó mikrobársony nagyon jól gyűjti a port és a szöszt, amit elég nehéz eltávolítani róla. Most szántam egy kis időt (na jó, egy napot) arra, hogy kicseréljem a külső bársony borítást egy könnyebben tisztíthatóra. A tetején a patchwork ötlet a Matula ikrek-től származik. Az oldalán meg csak úgy összevarrtam csíkokat... A belsejébe varrtam egy anyagot, ami által négy részre osztottam, így külön rekeszekben tarthatom a különböző fonalfajtákat.
Sajnos történt egy kis baleset miután kész lettem. Kiborult a reggeli kávém, és persze pont rá ömlött. Ezért ki kellett mosnom, és így elveszítette a tartását a doboz... De azért még használható... (ha lesz egy kis időm, esetleg készítek egy újat... talán két év múlva).
Ilyen volt:

Ilyen lett:

11 megjegyzés:

  1. Szép volt, még szebb lett, és mintha a tartalom is kissé megszaporodott volna! ;o)

    VálaszTörlés
  2. és még annyit: Ah, milyen jó érzés múzsának lenni! o)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes és hasznos kis dobozka. Tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Az ilyen lett az kávé leöntés előtt volt? Nem látom, hogy baja lenne a doboznak.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm!
    Csevi: az "ilyen lett" a kávéleöntés és mosás utáni állapot.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jo, es a szinei csodasak! :)

    VálaszTörlés
  7. Hello from Spain: congratulations on creating this new sewing. You're right that the velvet is very difficult to clean. We keep in touch.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép! Szerintem nem baj az, hogy nem szögletes.

    A tartalma pedig megérne egy misét ahogy elnézem.

    VálaszTörlés