gombok

2013. szeptember 6., péntek

Knitting needles holder

Pár hete vettem egy variálható kötőtűt hogy kipróbáljam. Nagyon kellemes volt vele kötni, kellően csúszik rajta a fonal, de nem annyira, hogy egy véletlen rossz mozdulattal le tudjam rántani a szemeket. Nagyon kellemes az is, hogy a damilja lágyabb mint a sima körkötőtűké. A csatlakozási pont nem észrevehető kötés közben, és ha rendesen rácsavarjuk, akkor a szétesés veszélye sem fenyeget. Nekem bevált, így megvettem a többi méretet is, és még damilt is. Most pedig készítettem egy kötőtű tartót hozzá, hogy rendezetten tudjam tárolni a variálható kötőtű készletemet. Sokáig gondolkodtam milyen is legyen, meg milyen anyagból, végül ez lett belőle. Átlátszóra készítettem a tartó részt, mert nagyon szépek a fa kötőtűk. Mérete összecsukva 11 x 16 cm.

2 megjegyzés: