gombok

2017. június 11., vasárnap

A kék ház

Hihetetlen hogy már megint ennyi idő eltelt a legutóbbi bejegyzésem óta. Most viszont összegyűjtöttem sok képet, és a következő napokban bemutatom mi minden készült-történt nálam.

Januárban örököltünk egy házat. Pontosabban egy vázat. Csevi volt olyan kedves, és küldött néhány játékot, amit az ő lánya már nem használ, de mi nagy hasznát vesszük. (Köszönjük!) 
Szóval ideért a ház-váz, és körbenéztem milyen anyagaim vannak, amik alkalmasak lehetnek arra, hogy készítsek a vázra egy borítást. Mivel nem egy pici házikó, így éppen hogy elfértem a dolgozó szobámban, miközben zajlott a titkos projekt. Gyorsan kész lett, bár volt hogy bontanom kellett.

Ezeket a kis bújtatókat belülre varrtam több helyre, belefűztem a váz csöveket, ezek tartják fixen a textilt a vázon.




 Mivel a ház 93 cm széles, az ajtók általában pedig 90cm szélesek, így szét kellett szednem darabokra, hogy kivigyem a dolgozószobából a nappaliba. És utána összeállítani újból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése