gombok

2012. január 20., péntek

Kicsi dolgoknak kicsi kellék

A pénteket is babáknak adom, elég a négy nap a babaruháknak...
Elég ideje foglalkozok babaruhákkal ahhoz, hogy kialakuljon egyfajta rutinom. Most már érzem mit hogyan könnyebb elkészíteni. A vasalás is egy olyan művelet, amit sokszor kell alkalmaznom. Van is egy nagyon klassz gőzölős vasalóm, de hát az "emberi" méretű, és sokszor gondot is okozott az apró babaruhák vasalásakor. Ezért elindultam kicsi vasalót keresni. Sokfélét találtam, és végül a Média Marktban vettem meg ezt a pici gőzölős vasalót. (Már többször használtam azóta, és nagyon elégedett vagyok a méretével, tökéletes a babaruhákhoz.)
A lányok azonnal megcsodálták, mint minden újdonságot, és ezt most már ők is tudják használni, mert nem olyan nehéz mint az előző.

6 megjegyzés:

  1. Van a varrógép centrumba ennél még kisebb vasaló a tenyeremen elfér. Igaz kínai és nem gőz vasi. Nekem nagyon megteteszet mert csak előkapom mint egy ollót és máris simitok. Ja csak gondolatban, még nem vettem meg.

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem pachwork vasalót vettél, mert az aztán extra pici.:)De ez is aranyos kis picur vasaló és még gőzöl is ,tök jó.:)

    VálaszTörlés
  3. Én mindig úgy keresek vasalót, hogy legyen hosszúkás a csőre, ne ilyen bumszli, mivel nem férek be a kis szűkítő varrásokba.
    Nehogy a babád megégesse a kezét a vasaló talpán!

    VálaszTörlés
  4. Gőzölőset akartam, azért ilyet vettem. Meg előnyös, hogy ennek van normális füle amit meg lehet fogni.

    VálaszTörlés
  5. A Meseboltban van olyan pici vasaló, ami kb. 3-4 centis helyekre befér. Nem is igazi vasaló, inkább "nyúlvány" kifejezetten ilyen pici dolgokra.

    VálaszTörlés
  6. Igen, láttam azt is, de ez pont akkora, hogy egy baba-pólót kellemesen lehet vele vasalni (10x15cm). Meg ha gyűrött az anyag, amiből szabni szeretnék, akkor azt is kényelmesen kivasalom, ha kell gőzölöm, és mégsem egy hatalmas nehéz nagy vasaló.

    VálaszTörlés