gombok

2012. január 22., vasárnap

Lila és békás bugyik

Már többször láttam mások blogján, hogy maguknak varrják a bugyikat. Most én is varrtam magamnak néhány francia bugyit, mivel a boltban kapható S méret nekem egy picit nagy, a gyerekméret közt pedig nem tetszett egyik sem... Levettem a kedvencről a szabásmintát, majd készítettem egy próbát, azon alakítottam egy kicsit és kialakult a végléges szabásminta. Ezután bátran szabtam ki több darabot. Hogy ne legyen mind egyforma, más színű gumit varrtam a derekához (az a piros a valóságban rózsaszín). Fedőző gépem még nincs, ezért a felhajtást úgy készítettem, hogy behajtottam 1 centit, megvasaltam, majd 2 mm-s ikertűvel varrtam a színoldalról, miközben nyújtottam az anyagot. Tesztelés folyamatban, és eddig nagyon elégedett vagyok :))
És hát a végére valahogy a békák is odakerültek...



4 megjegyzés: