gombok

2013. január 15., kedd

Fashion Royalty Squared doll

Új ruhákat még nem sikerült készítenem a legújabb Fashion Royalty 2 leányzónknak, de kölcsönvett néhány darabot Barbie-tól, és nagyon csinosan állnak rajta. A baba megérkezése napján kibontottam a kontyot, és alaposan megmostam a haját, hogy eltávolítsam belőle a rengeteg hajlakkot. Most még cipő nélkül van, mert a lábfeje nagyon magasan áll lábujjhegyen, és nem jók rá a Barbie vagy Momoko magassarkú cipők. Viszont kicsit nagyobb az a felület, amin áll, így nem dől el olyan könnyen, stabilabb mint Barbie mezítláb. 
És ha megnézitek a képet kinagyítva, láthatjátok, hogy valódi szempillái vannak.


7 megjegyzés:

  1. ...és még a sminkje is jó!
    ;)

    VálaszTörlés
  2. Ez egy nagyon szep baba. Welcome! :)

    VálaszTörlés
  3. Sokkal jobban áll rajta Hegemony ruha, mint a sajátja! Igazi modell! Én el tudnék képzelni rajta egy kiskosztümöt, szoknya (vagy nadrág), blúz (valami zsabós), blézer... Hű, vagy egy farmerszerkót! Ha meg nem sértelek, találtam egy angol oldalt, ahol vannak cipő minták, letölthető formátumban, instrukciókkal. Kartonból, hőre keményedő gyurmából fantasztikus cipők, természetesen babáknak. Külön van Monster High-hoz s Barbie-hoz is. Ha érdekel, jelezd kérlek, hogyan küldjem a linket. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!
    Mónika Markolt: igen, örülnék, ha elküldenéd a linket az email címemre! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Hú hogy ez nekem nem jutott eszembe!
    Gyurmából cipőt!
    Az a link nekem is jól jönne.
    Amúgy a csaj nagyon jól nézz ki. Jobb mint kontyosan.

    VálaszTörlés
  6. Hello from Spain: your creations are always impressive. I really like this doll. She is very attractive .. Keep in touch

    VálaszTörlés
  7. Csodálatos ez a baba. Nagyon szép ,sokkal szebb így ,mint az eredeti cuccban.

    VálaszTörlés