gombok

2013. január 29., kedd

Sportos Ken

Íme a többi ruhadarab Ken méretben. Néhány "kivágott" póló, nincs ujja, az egyiken a nyakkör sincs eldolgozva, és a másik  még rövidebb is. A megrendelőnek megtetszett a környékén az edzőtermekben jelenleg elterjedő kivágott pólók divatja, és ezért kért ilyeneket tőlem személyre szabott feliratokkal. A rövid póló esetében körbevágtam a betűket és számokat, ezért lett ilyen szép, de a zöldnél már nagyon kicsik voltak a betűk, ott ezt nem tudtam már megtenni, így látszódik a színárnyalat különbség.



4 megjegyzés:

  1. Hello from SpAin, i like very much your creations. Very cool. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Úristen, körbevágtad a betűket! Mivel, mikroszkóppal?! :) Eszméletlen vagy, nagyszerűek ismét a ruhácskák!!! Térdgatya zseniális, és még mindig nagy favorit nekem ez a csillagmintás alsó!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon szép dolgokat tudsz alkotni! Gratulálok! Már egy ideje olvasgatom, nézegetem a blogodat, hát mit mondjak, lenyűgöz. Én is szoktam varrni, kötni a babáimnak. Örülök, hogy rátaláltam a blogodra, mindig várom az új bejegyzéseket!

    VálaszTörlés
  4. Marta: Thanks!
    Mónika: Köszi! A csillagos alsónaci most egy újabb, ez fekete és a csillagok is másmilyenek...
    Világbaba: Köszönöm! Örülök, hogy olvasol!

    VálaszTörlés