2010. szeptember 18., szombat

Őszi felső a lányoknak

A héten nem voltam valami aktív, ami a blogolást illeti. Készült sok minden, csak a fotósom nem ért rá fényképezni, és nekem se volt rá időm. Most viszont végre bemutathatom az újdonságokat.
Elkészült egy újabb nyitható húzózáras felső. Ezt a húzózárat kifejezetten játékbaba ruházathoz gyártják, mert kisebb mint az "emberi" húzózár, a kocsi mindössze 3 mm-es. Az elején egy-egy valódi zseb van. Utólag úgy gondolom hogy a cérnaválasztás nem lett jó, eléggé kitűnik az erősítés helye, pedig úgy terveztem, hogy "babás" lesz az összhatás. De sebaj, a lányok így is nagyon szeretik.

11 megjegyzés:

  1. Ne bolondozz már! Ekkora méretben nem csoda, hogy kitűnik az erősítés. És ugye erősíteni mindenképp kell, szóval ez van. Esetleg itt kivételesen járható út, ha elkötöd a lógó szálakat, és szépen bebújtatod a felhajtás alá. Akkor nincs szemet bántó erősítés.
    Egyébként babás, és helyes, csak szerintem a fotó nagyon kiemeli a részleteket. Élőben biztosan finomabb, babásabb.

    VálaszTörlés
  2. Mici: Áruld el nekem, hogyan csinálod,
    azt, hogy azonnal írsz egy bejegyzést a friss posztomhoz??? Mindenesetre örülök neki!
    Eléggé valósághű lett a kép, vagyis tényleg ilyen a felső. Kössz a tippet, tuti kipróbálom, bár ez eszembe juthatott volna...

    VálaszTörlés
  3. Ha belépsz a blogger oldaladra,és lejjebb görgetsz,akkor megjelenik egy lista a legújabb frissítésekkel a bloglistádból.Én is mindig böngészem,így gyakran tudok rögtön a megjelenéskor írni én is.Bocsi,hogy Mici helyett válaszoltam,szerintem ő is így csinálja:)
    A lányok felsője is tetszik.:)

    VálaszTörlés
  4. Monaline: Köszi, ezt tudtam, de önmagában nem magyarázza a jelenséget. Eltérő időpontokban postolok, mégis többször előfordult, hogy Mici egy percen belül szólt hozzá. Vagy állandóan nyitva van a blogger oldal és figyeli, vagy véletlen egybeesés, vagy tényleg van valami trükkje.:)

    VálaszTörlés
  5. Hát ezt hívják blogfüggőségnek:)Legalább is nekem az van,és naponta többször nézem a frissítést.

    VálaszTörlés
  6. Megnyugtató, hogy nem vagyok egyedül ezzel :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jók lettek.És a cipzár is szuper.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett ez a kabátka is, nem is tudom, hogy lehet ilyen minikét megvarrni. Nagyon ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  9. Garbaréta: Köszönöm! Varrni ezt a picit csakis lassan lehet, öltésről öltésre, na meg persze apró trükkök, hogy ne nagyon mozduljun el az anyag, vízben oldódó ragasztóstiftet is alkalmazok...

    VálaszTörlés
  10. Látom már meg is lett válaszolva a dolog. De konkrétan azt hiszem véletlen egybeesés. Általában persze azonnal megválaszolandó levelek miatt ücsörgök itt, és ilyenkor valóban folyamatosan frissítgetem a bloggert, hogy ne unatkozzam, ezért azonnal látom, ha olvasnivaló akad, és akkor arra menthetetlenül lecsapok. :)

    VálaszTörlés
  11. A végén kiderül, hogy mindenki blogfüggő :)
    Mici: Jó ez az új képed!

    VálaszTörlés