gombok

2010. szeptember 3., péntek

Blythe és Pullip baba farmer hátizsákot kapott

Az előző bejegyzésemhez még hozzáfűznék pár gondolatot. A fonalakat csak a reatextől veszem, mert van itt a közelünkben egy üzletük, és 15-20 százalékkal olcsóbb az általam ismert más fonalas üzleteknél. Az internetes oldalukon megtalálható az összes termékük, és mondhatom, hogy eléggé valósághű képeket készítettek. Lassan megismerem az összes, számomra megfelelő fonalaikat. Én horgolófonalból kötöm a babaruhákat, mert miniatür kötést alkalmazok, és ahhoz vékony fonal kell. Mivel a különböző fantázianevű fonalcsaládok nem egyforma vastagok, így előfordul, hogy ugyanarra a kötésmintára készült babaruha egy kicsit nagyobb vagy kisebb lesz.
Most viszont varrtam is egy picit (igaz még nem jöttem rá mi baja a varrógépemnek). Elkészült ez a kettő hátizsák, farmer anyagot kombináltam mással. Elöl pici zseb van, a teteje tépőzárral záródik, és egy zsinórral lehet összehúzni. Mindenhol eltisztáztam a széleket, így tartós marad a pici hátizsák.
Blythe és pullip baba azonnal útnak is indult...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése