gombok

2010. szeptember 13., hétfő

Őszi ruhák a babáknak

Most hogy kicsit hűvösebb van, már én is elkezdtem az őszi ruhák varrását. Elkészült egy nyitható húzózáras felső, és külön farmernadrág Blythe és Pullip részére, mivel a nadrágméretük nem egyforma. Blythe nadrágját oldalt rózsaszín virágmintával díszítettem, Pullipét egyszerű cikkcakk mintásra varrtam. A pulcsi 8cm hosszú, a nadrágok pedig 13cm hosszúak. Kaptak új cipőt is, de ezt az "Apjuk" vette nekik meglepetésként, mert mégsem lehetnek állandóan mezítláb!

5 megjegyzés:

  1. Eszméletlen ügyes vagy! Ezek a miniatűr méretek! Nagyon tetszik amiket csinálsz :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Ezt szeretem csinálni, azért készülnek ilyen klassz dolgok. A régi gépemmel ezt nem tudtam volna megvarrni, de ezzel a jó géppel is elég nehéz volt.

    VálaszTörlés
  3. Csak megszoktad az új gépet? :))
    Nagyon szuper rucik! Ezek az apró cipzárak! Nem semmi!:))

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusakat alkotsz!Már szinte én is kedvet kapok hozzá,de aztán sikeresen lebeszélem magam.:))
    Mi lesz vajon,ha vissza kell adnod az új gépet?:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! Nagyon aranyosak vagytok! Az új géppel kapcsoltatban: már jól megszoktam, és úgy néz ki hogy maradhat amíg veszek egy hasonlót magamnak...

    VálaszTörlés