gombok

2010. szeptember 8., szerda

Sok-sok póló

Tegnap varrtam az új géppel, picit de sokat! Ugyanis pici pólók készültek Blythe és Pullip babának. Most a sötét pólóra vasalható transzferfóliát használtuk. Párom úgy gondolta, nem lesz népszerű a zöldesbarna pólóanyag, de az lett. A modern gépet kezdem megszokni, és már egyre jobban megy vele a varrás. Induláskor mindig Mici jut eszembe, mert egy hozzászólásában azt írta: "rettentő fura volt rajta minden, főleg az hogy nem kézzel kell elindítanom a tűt" Ennek köszönhetően nem felejtem el, hogy ne kézzel indítsak. Még meg kell szoknom az erősítés műveletét... Az én gépemen sajnos nincs talpnyomás állítás, ezért is szenvedek vele sokat amikor ezeket a pici, finom pamutpólókat készítem. De ezen a gépen van... És sebességszabályozó is van... Csak nehogy túlságosan megszokjam!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a pólók :) Felnőtt mérettel nem szeretnél foglalkozni? Mert ezek nagy méretben is tetszenének szerintem mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  2. Cucu: Köszi! Az emberi mérettel az a gond, hogy nincs meg hozzá a gépi hátterem... Meg valahogy ez a pici méret van kedvemre.

    VálaszTörlés