2010. szeptember 20., hétfő

Sok sok Blythe és Pullip bugyi

Miután kértek tőlem 88 darab Barbie bugyit, nem gondoltam volna, hogy önszántamból neki állok még bugyikat készíteni. De itt vártak rám a polcon az apró finom anyagok, amiket az én varrógépem nem varrt, de az új igen. Nem tudtam megállni, hogy ne készítsem el ezeket az apróságokat! Három féle készült, a felső sor fényes selymes, a 2-3 sorban pamutok, a negyedik meg nem tudom milyen :)
Ezeknél az apró dolgoknál könnyen előfordul, hogy egy-két milimétert eltolja kezdésnél a tű, hogy ezt megakadályozzam, ragasztó stiftet használok, de csak nagyon picit, hogy ne látszodjon a végeredményen. Ez ott tartja az anyagot, ahová tettem, nem lesz csálé a végeredmény, és persze mosáskor a vízben oldódik. De lássuk a képet (a bugyik a valóságban akkorák kb mint nagyítás nélkül itt a képen):
Na és persze a lányokról is egy kép:

8 megjegyzés:

  1. Én is csak ámulok! Hogy lehet ilyen apró dolgokat varrni!! :)) Erre születni kell!
    És ha már apró, hol szerzed be ezeket a cipzárakat? Meg milyen méretekben vannak?
    Köszi!

    VálaszTörlés
  2. :) Erre szerintem is születni kell, már kislányként is varrtam a babaruhákat. Imádom készíteni ezeket a mini ruhákat.
    A mini gomb, mini cipzár és vékony tépőzár lelőhelyem a tinyzippers.com itt van szétnyíló cipzár kabáthoz, és nem szétnyíló is. Mindez játékbabaruha kellék!

    VálaszTörlés
  3. Teringettét! :o)
    Egész hétre van mindegyik lánynak váltás! :o)
    Hát van türelmed, az tuti.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Szeretném megkérdezni,hogy mini cipzárt hol lehet venni?? :)

    VálaszTörlés
  5. Névtelen: Szia! Pár sorral feljebb már leírtam, hogy a mini zipzárt, mini gombot és a tépőzárat a tinyzippers.com oldalon rendeltem. Ezek játékbabaruhákba jók, az ára kb 300 ft/15cm-es szétnyíló végű, a gombok kb 15ft/darab árak, plusz a postaköltség, ami a csomag nagyságától függ.
    Én ebben a hónapban tervezek egy rendelést erről az oldalról.

    VálaszTörlés