gombok

2010. július 29., csütörtök

Blythe és Pullip baba új ruhái

Voltam a "Hunyadi utcai fiúknál" és vettem pár anyagot. Mivel ilyen pici ruhákat varrok, elég a 30cm egy anyagból. Elsőként ebből a két anyagból készült ruha a lányoknak. Méreteik szinte majdnem megegyeznek, így egy ruha mindkét babára jó.
Készítettem képet az extra vékony tépőzárról. Egyik oldala a szöszös, a másik a szúrós, kétszer kell levágni a kellő mennyiséget és a megfelelő oldalával felvarrni. Az összezárt tépőzár mindössze 1,5 mm vékony, így nem lesz nagyon vastag a babaruhán a záródás.

3 megjegyzés:

  1. Nekem a kék tetszik jobban. Nagyon jó ez a mini tépőzár!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszenek a rucik! A babák eredeti ruháin még vékonyabbak a tépőzárak, de gondolom azt kifejezetten azoknak a cégeknek gyártják. Legalábbis én eddig ennél vékonyabbat nem találtam.

    VálaszTörlés