gombok

2010. július 13., kedd

Rendet tettem

Eljuttottam oda, hogy már semmit sem találtam meg. Amíg másoknak nagyobb anyagdarabokból áll a készlete, az enyém tele van apró, tenyérnyi darabokkal, mivel 1/6 méretarányú babaruhákat készítek. Volt 7 dobozom tele textillel, de már kedvem sem volt keresgélni, annyira össze volt keveredve minden. Inkább kötöttem valamit... Tegnap délután nekiestem a dobozoknak és sikerült rendet-rendszert tennem. A végeredmény 5 doboz anyag lett (de jó! ez 2-vel kevesebb mint eddig!), és már nem kell sokáig bedobozolva lenniük, hamarosan kapnak egy többrekeszes polcot. Rendbe tettem a fonalakat is. A varródobozomban rend volt, mert nem lehetne becsukni... Ebben tartom az apróságokat, a kötőtűket és horgolótűket, a cérnákat, a babaruhához való mini húzózárakat, mini gombokat és a vékony tépőzárat.

1 megjegyzés:

  1. Egy jó kis rendrakás az én anyagos-fecnis dobozomra is ráférne. De itt nálad is nagyon szép dolgok vannak, szerintem bárki szívesen válogatna egy ilyen kínálatból :D

    VálaszTörlés